ජාතික ළමා ආරක්ෂක අධිකාරියට 1929 ශ්රී ලංකා ළමා උපකාරක දුරකථන සේවය, ශ්රී ලංකා ළමා ආරක්ෂක යෙදවුම, ලිපි,ෆැක්ස්, ඊමෙල්,ආවේක්ෂණයන්, පුවත්පත්, ජනමාධ්ය මගින් හෝ පැමිණ සිදුකරනු ලබන ඕනෑම පැමිණිල්ලක් සදහා අංකයක් ලබා දීම, ලේඛනගත කිරීම, පැමිණිලි බෙදාහැරීම, දත්ත පද්ධතියට ඇතුලත් කිරීම යන කාර්යයන්සියල්ල සිදු කරනු ලබන්නේ මෙම ඒකකය හරහාය. එබැවින්, ඕනෑම පැමිණිලිකරුවෙකු හෝ පැමිණිලි පිලිබදව යම් තොරතුරක් ලබා ගැනීමට නිශ්චිත තොරතුරක් නොදන්නා අයෙකු මූලිකව සම්බන්ද කර ගත යුතු වන්නේ ලේකනගරයයි.ඒ හරහා පැමිණිල්ල විමර්ශනය වන ස්ථානය හා පැමිණිලි අංකය යනාදිය ඔබට නිත්යනුකුලව ලබා දිය හැකිය.